38 comments on “Z pamiętnika młodego funkcjonariusza…

    • Któż nie oglądał „Twin Peaks „…któż nie pamięta Dale’a Coopera a kto nie wodził wzrokiem za Shelly Johnson 😉 Kultowy obraz…no raczej,bo już muzyka to ponadczasowa 😉
      Zawsze miałem ochotę na coś w stylu R.Chandlera,zaciągnąć trochę tego klimatu.Środki niestety nie pozwoliły na pełne odwzorowanie,pozostała mała wprawka i nadzieja na spełnienie marzenia.Dlatego też taki a nie inny tytuł….współczesny bardziej 😉

      Dodam tylko iż w trakcie realizacji ….NIE ZOSTAŁA ZŁAMANA USTAWA O BRONI I AMUNICJI ORAZ JAKIEKOLWIEK PRAWO OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE RP.

      Fotografia zawiera lokowanie produktu 😉

      Polubienie

      • to jeden z dwóch seriali , które w mej młodości oglądałam 🙂

        a klimat zdjęcia jest naprawdę świetny 🙂
        troszeczkę brakuje mi tu akcentu kobiecego , ale cóż on pewnie pojawia się w pamiętniku młodej lekarki ;D

        a coś innego zostało złamane 😛 😀 ??

        Polubienie

      • Czekaj no….niech pomyślę….ano tak,idealnie pasują trzy tytuły.I pewnie jeden z nich będzie strzałem w dziesiątkę 😉
        1.Świat według Bundych.
        2.Strażnik Teksasu.
        3.Słoneczny patrol.
        I co….bingo 😉

        Polubienie

      • Z jaką Bronisławą niby mam 😜Bronią,zdrobniale znaczy się😃
        Piórko pełne tajemnic,tych serialowych również.Poddaję się,wywieszam białą flagę,składam Bronię😃Oświeć nas maluczkich abyśmy w błądzeniu ustali i wiedzę ową tajemną posiedli😊Nie dla jeno rozrywki ale by zgłębić duszę i może inspirację odnaleźć😃

        Polubienie

      • Żołnierz , tffffuuu ,znaczy się marynarz tak szybko się nie poddaje 😛
        Broni, w chwili obecnej mam pod dostatkiem 😀 więc za ową dziękuję
        a inspiracja podpowiedź , hmmm
        dużo śniegu , pewien młody praktykant , co jakiś czas pokazujące się rogi i o poranku audycja radiowa 😉

        Polubienie

      • Przystanek Alaska…no qrka wodna😊Wpadłem na to po „sowitej”podpowiedzi 😉Mam doła intelektualnego…albo coś innego mnie rozprasza.Przystanku aż tak nie śledziłem,pamiętam tylko łosia spacerującego po ulicy😜

        Polubienie

      • Ty i dół ?? no proszę Cię
        broni Cię strzał w dziesiątkę 🙂
        i dobrze że to nie Bronia Cię rozprasza 😉
        to teraz Ty się pochwal co poza
        Twin Peaks śledziłeś ?

        Polubienie

      • Tak…ja i dół a raczej krater wielkości Arizony 😉
        Co do seriali….powiem tak,fanem nie jestem tej formy filmowej.Lubię gdy coś ma początek i koniec w przyzwoitej ramie czasu.Wiesz że czekanie mnie denerwuje….a czekanie na to co będzie dalej w fabule,wręcz rozrywa ;)Oczywiście miałem przygody serialowe,ba….nawet są takie gdzie obejrzałem wszystkie odcinki (Czterej pancerni i pies,Stawka większa niż życie czy bardziej współcześnie 13 Posterunek ).Z zagranicznych na miejscu pierwszym,za klimat,muzykę Clannad i sentyment….”Robin z Sherwood”.Na miejscu drugim,mniej znane dzieło zatytułowane „Potępieniec” i mroczny detektyw Ezekial Stone.
        Obecnie poświęcam czas genialnemu duetowi….. Benedict Cumberbatch i Martin Freeman.Serial nosi tytuł „Sherlock” i wszystko jasne.
        Generalnie wolę książki….a najlepiej audiobooki,no szaleństwo normalnie 😉
        To tak w skrócie,więcej grzechów nie pamiętam 😉

        Polubienie

      • Robin Robin , ma coś z Ciebie , leśny człek 🙂
        i tak muzyka była zajebista 🙂
        reszta mniej lub bardziej znana w kilku odcinkach 😉

        współcześnie , poświęciłam jeszcze czas na Grę … o tron , ale to chyba wszyscy oglądają ;D

        dawaj następną klatkę , bo mnie wręcz rozrywa 😛 by coś powywijać ;D

        Polubienie

      • Wiem,wiem…wszyscy oglądają Grę o tron.No prawie wszyscy,bo ja nie i pewnie tak zostanie.Może coś z tego powodu tracę ale…niech tam,jakoś przeżyję 😉
        Na rozrywanie faktycznie potrzebna klatka,mocna,stalowa i …..zastanawia mnie to wywijanie 😉 Dla takich chwil warto publikować zdjęcia 😉

        Polubienie

      • mówisz że , nie … warto , samemu pogłówkować … 😉
        tylko liczyć na przyjaciół …no no
        grupa TWA się powiększa 😛 😀
        tylko czemu się nie odzywają jako pierwsi ? ;)( pytanie retoryczne :D)

        Polubienie

      • Mam głęboki reset mózgu i pogłówkować to mogę… w temacie wyboru koloru papieru toaletowego 😉
        Grupa im większa tym miodu więcej a co za tym idzie +100 do własnego ego 😉
        Oczywiście odpowiedź na pytanie retoryczne zawieszam w powietrzu….;)

        Polubione przez 1 osoba

      • a to papier może być w kolorach 😉
        miodu Ci potrzeba … uważaj coby to ego nie utopiło się w tej substancji 😉

        może ktoś na nią wpadnie 😛 ( znaczy odpowiedź zawieszoną )

        Polubione przez 1 osoba

      • Tak,papier może być w kolorach i zapach mieć może 😉 Myślę iż warto zwracać uwagę na tak drobne przyjemności 😉 Pozwólmy sobie na tę odrobinę delikatnego luksusu 😉

        Moje ego topi się w wielu substancjach…również tych gównopodobnych,tudzież innych odpadkach będących wynikiem fermentacji płodów rolnych 😉

        Odpowiedź zawieszona wisi odwieszona i tak powieszona powisi trochę……ale co ma wisieć nie utonie 😉

        Polubienie

      • odrobinę delikatnego luksusu zdecydowanie wolę czerpać nie z papieru ;p
        ale jak widać każdy czerpie z tego co ma pod ręką 😀 🙂 lub co robi ręką :D:D:D
        Ego niech wyłazi z tego i niech zapoda co nowego , bo dla odrobiny luksusu ręka ma by polatała trochę …
        np po klawiaturze 😛

        jak nie utonie to może pofrunie ;):P 😀

        Polubione przez 1 osoba

  1. dobra , dość tego …
    szłam z b(B)ronią 🙂
    obie są groźne 😛
    dają (po)palić ;D
    wyłaź wreszcie z tego ukrycia … tylko powoli i bez numerów 😛 i kolorowych papierów 😀
    już wolę to Twoje mroczne B&W 😉 ale nowe !!!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

