29 comments on “„…..Znów jestem więźniem swych własnych wspomnień….”

  1. trochę czasu zajęło mi wysuszenie klawiatury z tego przechyłu 😛
    jak mogłeś te ździebko nie wyprostować horyzontu 😉
    i czemu obraz nie da się tym razem powiększyć 😛
    jest w nim coś do ukrycia , czyżby jakieś zawstydzające wspomnienie ;)?

    mam nadzieję , że nie spaliłeś całkiem tych wspomnień i coś morskiego jeszcze tu zawita 🙂

    Lubię to

    • Oj,horyzont Tobie przeszkadza.Drobnostka taka,błahostka jeno i pesteczka na torcie idealnego ujęcia ;P
      A poważniej trochę….prostowałem go faktycznie ale jakoś kadr słabo mi leżał,coś w nim nie pasowało,nie grało.Zostawiłem go więc tak jak w wersji „surowej”.Prawo i ryzyko autora 😉 Dlaczego nie da się powiększyć??? A czy ja wiem,są rzeczy na tym świecie których powiększyć nie można i tak już pozostanie 😉
      Niczego do ukrycia tu nie ma…można mieć różne teorie spiskowe ale to są pomówienia (Art. 212.§ 2 KK).
      Oczywiście będzie jeszcze coś morskiego i może z prostym horyzontem ;P

      Liczę na podobne słowa konstruktywnej opinii,wyrazy innego spojrzenia i Twoją aktywność 😉

      Lubię to

      • jak ja uwielbiam teorie spiskowe , zwłaszcza tworzone przez TWA 😀 !!!
        za ową surowość jednak braw na stojąco ode mnie nie dostaniesz 😛
        tupnę tylko nogą co by kolejne było bardziej dopracowane i może ciut podpieczone 😛
        i prostuj ten horyzont bo jak mi zalejesz klawiaturę to dostaniesz ją do naprawy 😛
        drugiego suszenia nie strawimy 😉

        jestem aktywna 😀 nawet nie wiesz jak bardzo 😛 😀
        i nie zmierzam na koniec świata 😉 a na opinię zawsze możesz liczyć , tylko niech będzie pod czym ją wstawiać 😉

        Lubię to

      • Bo Ty myślisz że ja…klawiatury…nie potrafię osuszyć.Nie takie rzeczy osuszałem 😉 Ba,sam zalany bywałem ale woda morska ma sól…a ta działa destrukcyjnie.
        Oj…będzie co komentować,aby tylko chciało się pisać i emocje wylewać 😉

        Życzę ciągłej aktywności i pamiętaj że czasem trzeba odpocząć 😉

        Lubię to

      • coś wiem o tej soli , a raczej mój aparat ;/
        chyba widać , że na Twoich stronach to wiodę niezaprzeczalny prym 😛
        chęci są tylko zdjęć niet
        jak odpoczywać po aktywności która niesie sama w sobie odpoczynek :;)

        Lubię to

      • Twoja przewodnia rola,na moim blogu,jest fundamentem obiektywizmu,bezpieczeństwa i pokojowego tonu dyskusji.Waga Twej obecności,choć piórkowa,jest nie do przecenienia na polu wzajemnych kontaktów w sferze artystycznej.Występujesz jako wzorzec współżycia…wróć…istnienia dwóch,czasem przeciwstawnych,przekonań,poglądów czy koncepcji 😉

        Brawo Ty 😉

        Lubię to

Skomentuj

