16 comments on “Old tale….november.

    • Ten las jest wszędzie ale swoje prawdziwe oblicze pokazuje oszczędnie.Wstydliwie ukrywa swój urok,czar.Kod dostępu mają ludzie cierpliwi o subtelnym spojrzeniu albo tacy jak ja…..mający go codziennie na tacy podany😝

      Jesienna nostalgia ogranicza moją kreatywność i ograbia z pomysłów.Deprecjonuje wartość i chęci ale jest taka idealnie wspaniała…..

      Polubione przez 1 osoba

    • Kiedy mi tu dobrze…cicho,straszno i daleko od ludzi.Zimno wyostrza zmysły… czasem widzę płomienie,tańczą bezwstydnie na scenie teatru ciemności.Ale tylko czasem…one nie dają ciepła,to tylko blask,blichtr spalania gazu w tlenie.

      Przejebane odloty….żadnej foty 😉

      Polubienie

    • Takie pierwotne zdziczenie już mnie dopadło.Oczywiście jako przejaw pozytywnego obcowania z naturą.
      Co do samych odlotów….możemy polatać,spojrzeć z przestrzeni na świat cały.Podobno im wyżej lecisz,tym mniej widać to całe gówno na dole….terapia unoszenia się,czy coś takiego.

      Polubienie

      • No czasem mam takie,hmmm…gówniane przemyślenia.Są wzloty i upadki.Jedno i drugie powinno do czegoś motywować,wymuszać reakcję,działania.Choćby to miało oznaczać brodzenie w gównie😃

        Określenie g….. jest bardzo pojemne i jednoznaczna interpretacja może być trudna😊

        Polubienie

      • weź no wzleć jednak wyżej 😀
        jakoś żadna pozytywna interpretacja mnie nie nachodzi .
        O matko oby tylko następny wpis nie był o gównie 😀 , a może … podejmiesz wyzwanie 😛

        Polubienie

Skomentuj

